5 ноември 2008 г.

лунна

във всеки един паралелен свят
където съществуват сънищата ми
живея бавно
на части разделени една от друга
и на всяко място съм
паралелно истинска
в едих дъх светлина отразила
погледа на очите ти
във всеки един паралелен свят
където се срещат сънищата ми
знам че съм
единствената точка свързваща те
с онази част,за която не знаеш
и любовта е парче лунен смях
отронен в паралелния свят
а аз съществувам сега
не напълно цяла
не напълно разделена
и във вътрешната страна
влиза времето
съставило изречения от мен
скътало в ръцете си онази непролята сълза
загубила се в паралелния свят
за която не знаеш
и любовта е парче лунен смях
разпилян из въздуха
когато дишаш
и когато не дишаш
и сънищата сънуват мен
в паралелния свят
когато знаеш
и когато не знаеш
светлината се разтваря по повърхността
на водата
и слива душата си с космоса
и
съм истинска
лунна любов

Няма коментари: